Bf idag!!!

Idag är det bf=beräknad födsel. Helt sjukt att det är 29 augusti. Datumet som man har väntat på i nio månader. Det är för detta datum man har förberett sig både fysiskt och mentalt. Visst har man varit lite förberedd på att det kan komma två veckor innan fast ändå har man inte trott det. Nu är lixom datumet här och varje dag nu är på övertid så då blir det mer verkligt. Nu kan det verkligen hända närsomhelst och det har man lixom förstått oxå. Jag väntar med spänning precis som massor av släkt och vänner gör. Ledsen att göra er besvikna men känner inget än. Sen kan det hända närsomhelst så bara att vara beredd och redo.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja nu är det bara till att vänta.. Ska bli så kul när man får höra att bebisen kommit :)

2010-08-29 @ 16:31:14
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: Annica

Som sagt, jag är nervös och får hjärtklappning bara jag läser om det och det är inte ens jag som ska föda! haha. Lycka till sister! Detta klarar du GAAALANT! Puss

2010-08-29 @ 22:00:46
Postat av: Sarah Johansson

Ett STORT lycka till! Bebisen e värd ALL smärta, ja lovar ;-)

2010-08-30 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0