Regnet öser verkligen ner och jag avslutar min frukost med godis :P

Herregud va det regnar ute. Nu tar det i utav h*vete. Det värsta är att oftast när det regnar ute så försvinner bilden på tv'n. Vi har bara satt upp parabolen tillfälligt på en stubbe..hehe..låter kul! Det är för att vi har renoverat men har faktiskt funkat bra. Har bild på tv'n än så länge fast lite hackande men duger. Det är tur att man har datorn när tv'n försvinner.

Ja..som ni kan förstå av rubriken är jag verkligen super nyttig :P NOT! Men jag får se det som så att jag får unna mig detta nu och sen ta tag i det när bebis har kommit ut. Det är helt sjukt att tänka på att man gått upp över 20 kilo....MY GOD lixom! Det får bli massa promenader sen och längtar faktiskt efter Body Pumpen nu. Jag är sjukt trött på att vara tjock...särskilt ansiktet stör mig. Tycker jag blivit jätte rund och fått en liten dubbelhaka....URK!

Annars har jag haft en bra vecka. IKEA i måndags med Annica och sen träff med delar av Tjejligan i onsdags då det  blev brunch och Ligretto-spel. Tycker verkligen det spelet är hur roligt som helst!
Ikväll ska vi på kalas till Morbror Jonny, imorrn funderar jag på en tur till Åmål. Det är Åmålshälja så kunde va kul att ta en sväng. Har alltid jobbat den helgen annars plus att det är tråkigt att sitta hemma. Men..stort MEN...det beror ju på vädret oxå.

Daniel har vart jätte duktig och fixat inomhus. Fönsterfoder och fönsterbrädor....jag har fönsterbrädor!!! Det kan tyckas som en självklar sak för er andra men jag har levt utan i över ett år. Inga gardiner, inga blommor eller lampor i fönstren men NU ska det bli ändring på det!!! det ska målas lite bara sen ska det fixas med gardiner och resten. Blir så himla mycket trevligare och mysigare.
Svärföräldrarna är nu i Turkiet men innan de åkte fick vi hjälp av svärfar att få torktumlaren på plats på tvättmaskinen...detta har bara tagit över ett år oxå :P
Detta betyder att skötbordet är på plats och ni som känner mig vet att det redan är fixat och förberett. Här kommer lite kort



 

Sen har Tjoffsan lagt beslag på spjälsängen ;) I början lyfte jag bort henne ett par gånger men snart va hon ju där igen så hon får ligga där. Hon verkligen älskar den för hon ligger där heeeela tiden! Får ha lite koll sen när bebis kommer men annars är hon ju så söt så hon får ligga där. Tror det blir annorlunda när bebis kommer sen för det är ngt som rör sig och låter konstigt så Tjoffsan kommer nog va mer på sin vakt. Sen kommer jag nog låta henne ligga där med bebis om hon ligger nedanför fötterna. Har hört om nån vars katt la sig på ansiktet så bebisen kvävdes så man får ha koll. Sen vet jag inte hur det är med allergier och sånt. Man kanske ska försöka så Tjoffsan inte ligger i bebisens säng men får se. bebisen kommer ju utsättas för katthår oavsett. Här kommer lite söta bilder på Tjoffsan iaf =)

 

 

 

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fint skötbord!

2010-08-27 @ 15:31:07
URL: http://emmizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0