Semester!..lr?!

Ja, då är det första dagen på semestern...fast inte tar vi det lugnt för det! Åh, nej...det är ju nu det ska fixas massa saker. Har fått en garderob idag som vi beställt från IKEA. Den ligger just nu halv upplockad i köket:P Daniel är ute och river så jag har satt ihop den och skruvat så långt det gick...behöver vara två nu. Annars har det rensats i byrån för den va sjukt full...slängt två påsar med gamla kläder som ju faktiskt inte används. Man kan inte spara på sig hur mycket som helst. Jag är verkligen ingen samlare....slänger som tusan! Nu är det iaf bättre plats i byrån och den är urtorkad. Gjorde Daniels sida oxå och la iordning hans kläder. Så garderoben är nästa projekt och sen ska den fyllas med grejer som nu står framme i vardagsrummet. GUD va skönt det ska bli när det är gjort och det blir lite mindre grejer i vardagsrummet. Det står ju bara där och ser fult ut men vart ska vi ha det?! Det är ganska ont om plats hos oss:P Blir bättre sen när övervåningen blir fixad...men vi klarar oss.
Åh..här kommer en bild på min super fräcka köksblomma


I helgen va vi i Borås hos syster. Har en lillasyster Isabell som bor i Borås och även en av mina halvsystrar, Christina, bor där. Vi åkte till Tina efter jag jobbat i lördags och där blev det grillat...Mums!...och sen KLADDKAKA till efterrätt. JAG ÄLSKAR KLADDKAKA! Tinas man Janne är hur bra som helst på att göra kladdkaka. Senare blev det massor av Singstar och killarna hann även med lite pingis. Janne och Tina har en dotter, Jennifer, som är fyra år och därför har de lite bebisgrejer som vi kunde få. Det blev babyskydd och en senare bilstol, ett par stolar och lite smått och gott.

Nä...nu måste det bli fötterna i högläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0