Spontanresa med Annica

Yes...idag blev det en tur till Karlstad. Kände bara att jag ville göra ngt och Annica hade inte heller ngt för sig så vi drog iväg! Först IKEA och sen Bergvik. Blev bara lite småshopping på IKEA...skulle inte ha ngt speciellt. Sen blev det nån tröja och så på Bergvik. Sofia kom en sväng och träffa oss, NICE! ;) Köpte jätte fina dukar på Hemtex att ha på köksbordet. Annica gav mig iden hur jag skulle ha de och jäklar va fint det blev. KOLLA



Imorse va det barnmorskan igen. har gjort 39 veckor nu. På söndag är det beräknat...helt sjukt. Mindre än en vecka nu lixom. Allt va bra iaf så nu är det bara att vänta. Vad har hänt annars.
Bjöd Camilla och Ebba på tacopaj i fredags...det va mys.



Nä...jag har inte så mycket roligt att berätta. Fan...börjar undra om jag verkligen skulle startat upp min blogg igen. Blir väl lite mer att skriva om när bebis kommer sen kanske.
Älskling jobbar natt så nu är det bara jag och skrutt hemma. Skrutt är katten Tjoffsan för er som inte vet. Hon fick duscha idag :P Det har hänt några gånger att hon fått skit som fastnat i rumpan...bajs alltså och då drar hon rumpan i backen....åh jäklar va roligt det ser ut! Men då måste man ju duscha henne sen...och det är inte populärt. Det har inte hänt på jätte länge. Men nu...så jag och Tjoffsan fick stänga in oss på toa och sen i duschhörnan. Där hoppar hon på glaset och bara vill ut. Tycker synd om henne men måste ju duscha henne så hon får stå ut.
Nä...God natt, Sov gott, och dröm om alla småkryp du mött!     (Pumba & Timon, lejonkungen)

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev ju hur fint som helst med dukarna :)

2010-08-24 @ 11:52:02
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: Annica

Blev superfint! Nu kan hösten komma;)

2010-08-24 @ 15:26:03
Postat av: Fia

Håller med! Jätte fint! Tycker du ska ploppa nu är sugen på bebis :) puss kusin!

2010-08-25 @ 12:55:11
URL: http://Finest.se/tindracornelia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0