Halleluja

Nu har julmusiken åkt fram. Jag har bara en skiva med julmusik och den bara ÄLSKAR jag! Det är Peter Jöbacks julskiva som går på hög volym här hemma. Tror att max gillar den oxå..lr han har ju inte så mycket till val.
Oj..nu lät det ordentligt i blöjan...bäst att byta direkt!

Nu är vi tebax...och ja..den ungen kan skita! Man får ta det direkt för just nu är det så löst att det rinner ut efter en stund..upp på ryggen och så. hehe..kul info! :P

Vart va vi?jo..julstämning. Håller på med julkort oxå och imorrn blir det julbak med Tjejligan (lr iaf en del av den) hemma hos Frida. Det ska bli lite olika julgodis och en massa tjöt...som vanligt...vi är ju ändå tjejer =)

Idag skulle vi ha träffat Rasmus och Emma men vi ställde in för det snöade som tusan. Nu har det ju gett sig såklart men ändå skönt att bara va hemma och ta det lugnt känner jag. Åh, inatt fick jag sova 4,5h i sträck! Jippie! Att det va väldigt hattigt efter det behöver vi ju inte prata på. Helt otroligt va man klarar av utan att få sova. Ni som känner mig vet att jag verkligen gillar att sova så detta är en bedrift faktiskt! men det är ju klart att det är lättare att gå upp och va pigg när man har en lite sötnos att ta hand om. Gäller att hålla igång på dan så man inte hinner känna hur trött man är :P det är inte bara en dans på rosor att ha barn. Det trodde jag nog inte heller men man vet inte alls hur det är innan man har fått de. Nu har ju jag fått en liten gnällspik som inte vill sova ordentligt...varken på dagen eller natten. Ska han sova på dan måste man gå ut och gå med honom...lr åka bil men det kan man ju inte göra:P Sen kan han vara lite små gnällig på dan...men kan ju bero på att han egentligen sover för lite och sen tror jag han har lite masigt med magen. Pruttar en hel del. Blir ju bättre nu när han bli större iaf för hn kan underhålla sig själv lite längre stunder så man hinner med att göra andra saker. Som mamma säger: Tur att han är så underbar...
Och det är han verkligen! Världens sötaste lille kille som har det underbaraste leendet! Älskar honom av hela mitt hjärta men han testar verkligen ens tålamod ;P

Oj..nu tittar till och med solen fram! det får nog bli en promenad idag ändå. Är ju skönt att komma ut och idag är det inte ens minusgrader ( 0 grader) :P


Bästa kompisarna Max och Rasmus och tant Annica ;)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Annica

hrmm...TANT Annica?! ;) haha

2010-12-16 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0