Hormonrus

Ja..Daniel kom ut från sovrummet med max sittandes i famnen som en lite Buddha. Max vill inte sova och har antagligen ont i magen och skrikit som tusan, och är lite rödgråten när han kommer. Då kommer det bara över mig hur mycket jag älskar denne lille kille och jag blir tårögd av detta.
Nu pruttas det lite så ja..magont är det. Han är så supermysig när han kommer upp så. Sitter i knät och bara är lugn och gosig...lr ja nu när han har magknip så varvas det med gallskrik.

Idag har vi tagit in granen. den står just nu och tinar...sen ska den kläs. Får se om det blir idag annars tar vi det imorrn. Det är så sjukt mysigt med gran...och riktig ska det va! Det luktar ju hur gott som helst!

I fredags va det julgodisbak hos Frida och det va riktigt kul! massor av skratt och max va super snäll typ hela tiden. Kvällen gick jätte fort. hann med att spela lite ligretto på slutet. Gud va roligt det spelet är!

Åhh..nu jäklar händer det grejer i blöjan.

En bra stund senare....nu har vi bytt blöja, gett lite mer mat och nu lagt bubben i sin säng. Får se om han somnar..skulle tro det. Likadant varje gång jag ska försöka skriva ett inlägg. tar typ en timme för man får pausa för olika saker :P

Igår va jag och mamma hos frissan (erica). Det blev en kortare frisyr. riktigt nöjd...ska försöka ta kort och lägga ut snart. (ja..kanske inte blir snart..ni vet ju hur ont om tid jag har numera)

jahopp..säkert ngt mer jag borde berätta men just nu kommer jag inte på ngt. Snöat som bare den denna helgen men det har det väl gjort i hela sverige typ.

God natt på er!puss puss

Kommentarer
Postat av: maggan

våran gran står oxå och tinar =) mysigt

visst är det härligt när dom små liven är lugna o mysiga på kvällen! och som du sa så kommer det verkligen över en ibland va mycket man älskar dom! helt otroligt!

god jul

2010-12-20 @ 11:10:54
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0