jag gav upp...

Efter 1h skrikande och gnällande tänkte jag att jag tar upp han och ger han mat. Kan bli trött av det men oj va min plan gick fel! Han åt ett tag och sen spydde han ner sin pyjamas...samtidigt som han sket!Hahaha! Det va bara att byta pyjamas och blöja...Max hel nöjd och pigg på skötbordet :P
Nu ammar jag igen...hoppas han ska bli lite trött...och det funkar. Lite till sen testar vi att lägga honom igen.
Wish me luck!
Jag har en bild av hur jag vill va som förälder, hur rutinerna ska se ut(ungefär) men det funkar bara i teorin. Kanske bara ska ta det lite som det kommer så löser det sig..hmm??!!

Tebax till fem-minuters metoden. Gick inte så bra att lägga honom. Måste äta så nu får han ligga där så går jag in lite då och då.

Bye

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ett tips om inte 5 metoden fungerar: Jag prövade oxå 5 minuters metoden med Wilmer men funkade inget vidare. Jag prövade istället att mixtra lite med sovtiderna under dagen så han skulle vara extra trött framåt kvällen. Dock kanske jag började med det när han var runt 5-6 månader. Jag började oxå sätta på en godnattvise skiva lite tyst i rummet. Nu är det bara att lägga ner honom i sängen sätta på skivan (samma varje gång) och han somnar själv, både på dan och på kvällen. Dessutom lägger han sej mellan 7-8 på kvällen, HELT UNDERBART! Ett tips om du väljer att pröva något annat. Håller tummarna för dej och hoppas gossen somnar, ha bara tålamod! :-)

2010-12-20 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0