Nu e det lördag igen....

och där satt ja och deppa....
Nää...men sitter i min ensamhet i soffan framför tv'n. Max ligger och gnäller i sängen för han inte vill sova och Daniel jobbar. Imorrn åker Daniel till Tyskland med jobbet och kommer hem igen på onsdag så blir några ensamma nätter till. Tror mamma ska sova här nån dag...så kanske man kan få sova lite på morgonen ;)

Imorrn tror jag det blir julmys i Åmål. Jag och mamma prata på att vi skulle åka en sväng. Gå in på jobbet och säga hej och visa vad "stor" Max blivit.

Åh, hur kan man vara både kvälls och mogonmänniska???!!Det är Max...han vägrar somna före 22 typ och sen vaknar han ändå 7 halv åtta. SUCK!
Nu ligger han och skriker i sängen. Tror dock han har lite problem med magen....usch va han tar i. Får fortsätta skriva sen för nu måste jag trösta bubben.

1,5 timme senare...
Japp..nu tror jag att han kommer somna för kvällen. Får förtydliga om det jag skrev förut att han sover ju inte hela natten till 7 halv åtta...OOOO NEJ...det ska vaknas minst 2 ggr per natt. Jag är glad om jag får sova 3 timmar i sträck! Men gud va söt han är på morgonen när han bara ligger med ett super leende på läpparna när man tittar ner i sängen ;)

Igår va det julshopping med Emelie på Överby. Julshopping kanske är fel ord...lr blev mest julklappar till mig själv ;) har ju typ inga kläder som passar längre...är ju minst en storlek större så fick investera i tights och lite tunikor. Det blir vinterns outfits. Köpte ett par stövlar oxå..svarta, enkla med ludd i. Kul att ha nåt finare par skor om man ska iväg.

Nu är jag mitt uppe i julkortspyssel. Va inne och handla lite pysselsaker på bokhandeln idag. Det är sjukt kul att pyssla! Hur roligt är det inte att få kort som är hemmagjorda!? Gjorde inbjudan till dopet oxå. Är riktigt nöjd med hur det blev. Får väl se hur julkorten blir men tror säkert det blir bra. Har ju en bild i huvet på ung hur det ska vara.

Måndag blir det ny föräldraträff med massage oxå. Kul kul kul! Jag gillar att göra saker på dagarna, och träffa andra mammor och barn är ju inte fel.

Nä..nu ska jag ta en kvällsmacka och sen får jag nog hoppa i säng om jag ska få sova ngt!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: maggan

tur d är fler!!!! jag har bott i dom för*****la leggingsen i flera år nu känns d som hehehe ses sen

2010-12-13 @ 09:17:27
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0