3 dagar kvar på jobbet

Idag har jag vart ledig så nu är det bara tors,fre och lördag kvar sen är det semester och sen MAMMALEDIG! haha...kan ni fatta?! Åh, va jag ska fixa och dona så fort jag blir ledig. Inhandla det sista, hämta grejer hos släktingar och sen ska allt städas och ställas iordning!

Idag kom min skötväska, bara att hämta ut på konsum. Betsällde ju i förrgår och den har redan kommit. Riktigt bra leveranstid. Det va ett ställe som heter Saydada.se som jag såg reklam om på tv'n. Tänkte att jag skulle kolla in sidan och hittade väskan. Beställde måndag kväll och den hade kommit redan idag...PLUS-poäng på det! Är riktigt nöjd kan jag säga. Vet ju inte riktigt vad som är behövligt för en skötväska men känns som den har det mesta...massa bra fack, ett liggunderlag, och sen är den ju fiiin! :)

Annars har det vart en slö dag. Va inne med mamma och mormor till Bengtsfors och fika och handla lite. Mormor skulle köpa blommor till sitt köksfönster och då tänkte jag att jag skulle ha en liten blomma till köksbordet...hitta en skit fräck blomma...heter Elefanttunga...tror jag det va iaf:P Mormor va snäll och köpte den åt mig :)
Måste ta ett kort och visa er till nästa inlägg.

Nu kollas det på "Livet på BB". Det är skrämmande som fan eftersom man får se massa förlossningar och hur ont de har och det skriks en hel del men samtidigt är det fascinerande. Gråter lite när bebisarna kommer ut. Tänk när min bebis kommer och jag får se den lill* och pussa på den. Längtar verkligen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska boa på riktigt nu när du blir ledig med andra ord:) Det är lite mysigt det allra sista när man vet att det kan komma en bebis när som helst!

2010-07-30 @ 11:42:26
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0