5 veckor kvar!!!

Idag har jag gått 35 veckor. Har fortfarande inte sjunkit in att det snart är dags att få ut pyret. Märks ju iaf att det börjar bli trångt...känner ju varenda rörelse...på gott och ont:P Brukar få nån spark i sidan och sen trycker det mycket uppåt ibland men annars får jag säga att den är ganska lugn.


Jag får väl be om ursäkt för det kommer bli massa gravid och bebisprat på min blogg. Det är ju lixom det enda som kretsar i min hjärna och har gjort sen 28/12-09 :)

Idag har vart en sjukt jobbig dag på jobbet. Vi va en för lite pga sjukdom och då blir det att va på benen hela tiden och lunchen blir som det blir. 15 minuter lunch där man bara är stressad och inte får lägga upp fötterna är sååå jobbigt!Funkade innan men nu behöver jag min timme att varva ner och få vila fötterna. Sen är dte ju löningsvecka så ganska mycket folk. Både jag och kollegan va helt slut i huvet efter denna dan. ska unna mig lite glass snart tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0