I'm Back!

Hej igen!
Nu är bloggen återupplivad...fast inte helt återställd än :P det är ju skit svårt att designa och redigera bloggen. Tycker jag är ganska smart men fattar nada när jag ska försöka greja. har iaf fått in en bild så nu får det räcka för idag. Jag får nog ta hjälp av ngn som kan detta!
Jaja, hoppas att "alla" mina läsare, som tjatat att bloggen ska komma tebax, är nöjda och sitter med ett leende på läpparna nu ;)

Är ju faktiskt så att jag kommer ha mer tid att blogga snart :) Bebis bökar runt som tusan i magen just nu så kanske känner på sig att jag skriver om den. Imorrn har jag gjort 35 veckor exakt...det är helt sjukt va tiden går fort! Som mamma säger oxå så känns det inte som längesen jag berättade...och det va ändå sjukt tidigt, V5 typ. Man gick ju länge och väntade på att magen skulle synas och man såg gravid ut och inte bara småfet :P Sen smällde det bara till efter v20 nångång och nu är den ganska ivägen..haha! Det är nog bra att man ska vara gravid i nio månader så man hinner tröttna på det och är inställd på att bebisen ska ut. Nu är det lixom bara 5 veckor kvar till skrutten kommer....lr ja...man vet ju inte exakt när den bestämmer sig för att komma men om man ska gå efter bf.
Nu går jag iaf in på sista veckan på jobbet sen blir det semester till bebis kommer ut! Ska bli hur skönt som helst. tar väldigt hårt på rygg och framförallt fötter att stå och gå hela dagen! havandeskapspenning hade jag inte rätt till enligt försäkringskassan...fan de är helt störda! Spelar ingen roll att fötterna knappt går att gå på och man svullnar som en gris...nej...du har inga tunga lyft så du får klara dig ändå. Undrar hur de tänker alltså. Vet ju att de är hårda men finns lixom ingen chans för mig att sätta mig och vila i mitt jobb. Kunderna kommer ju när de kommer och kan inte låta de andra jobba skiten ur sig och ha lång kö på jobbet för att fötterna gör ont och jag behöver sitta:P

Nä...blev ett ganska långt första inlägg ändå. Nu är det dax att tänka på mat ;D

Kommentarer
Postat av: Annie

Men åh, kul cicci! Här måste du uppdatera så vi får följa dig o din bebis. Återupplivade faktiskt min blogg förut med :-)

2010-07-25 @ 19:47:43
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hej!

Vad skoj att du har en blogg som man kan följa dig på...vi måste ses jag är ledigi helgen hur har du det då...puss puss

2010-07-25 @ 20:37:55
URL: http://jannike-affe..blogspot.com
Postat av: Susanne

Nu ska det läsas!! :D

2010-07-26 @ 12:00:48
Postat av: Emma

Ja varför tror du min blogg ser ut som den gör.. orken att försöka styla den tog slut när inget ändå såg ut som jag ville.. :)

2010-07-26 @ 21:16:30
URL: http://emmizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0