Då var man tv-kändis oxå ;)

jajamensan...en sak att lägga till på mitt CV "TV-Kändis". hahaha! För er som inte vet så var jag med i "Vem vet mest" på SVT2. Det går att titta på SVTPlay om ni är intresserade. Det va jätte konstigt att se sig på tv. Jag va så tjock i ansiktet. Det är ju mest sånt som man lägger märke till själv...även om alla som känner mig borde sett det :P Det är ju faktiskt inspelat 29 maj och då va jag gravid vilket förklarar det. Lite kul att han säger att jag är mammaledig, ska ju va 29 nov, och sen ser man min mage i slutet :P Jag är iaf nöjd med hur det gick. Målet va att klara första ronden och det gjorde jag. Det gäller verkligen att ha tur med frågorna i det programmet...man kan ju alltid de andras frågor typ =)

Helgen i Borås hos syster yster va riktigt mysig och rolig. Alltid kul att ses. Blev lite shopping på lördan. En tomtedräkt till Max och termobyxor till mig. Vi ska ju ha avslutning på Rytmiken på torsdag och då blir han tomte. Här ska ni få se hur fin han ska bli



Åhhh...sötaste tomten ever skulle jag tro!

Förra söndagen va vi hos Camilla och Ebba på Oriflame party. Då tog vi denna fina bilden på alla barnen.
Tripp Trapp Trull


Max har ju börjat titta ordentligt på saker och försöka greppa lite. Han är super söt när han ligger på skötbordet. Vi har hängt upp en mobil där det hänger en humla, en spindel en blomma, m.m. Humlan hänger längst ner och den kollar Max på som tusan, skrattar och tar händerna upp mot den. En kväll va han riktigt koncentrerad. Hade handen rätt upp, nära humlan, hur länge som helst. Vilket tålamod han visade =)










Har lite fler bilder på Maximilian som kommer senare.
puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Va gó och glad han ser ut i tomtedräkten.. Hur söt som helst :)

2010-12-01 @ 11:13:09
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Missa dig på tv! Får kolla in på play. Fränt ju! Vilken söt liten nisse!!! En sån skulle man ha som kom med klapparna på julafton=)

2010-12-01 @ 14:50:10
URL: http://www.annakruuse.blogspot.com
Postat av: Tess

söt tomtenisse :)

2010-12-21 @ 14:05:58
URL: http://tpig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0