Roadtrip!!!

Imorrn bär det av mot Borås. Jag, Max och mamma hoppar in i bilen och kör mot syrran in the City of Borås =)
Jag och mamma hade tänkt hälsa på Isabell nån helg snart men vi pratade på december först. Sen skulle Daniel och Jonas kolla hockey på lördag så jag tänkte att varför inte åka till Isabell då och ge Daniel en helg för sig själv...är jag världens bästa flickvän eller vadå?!!! (rätt skönt att slippa va hemma när jag vet att det kommer drickas :P) Har redan blivit fler pojkar som ska hit...så blir säkert en hel del öl :P

Idag va vi på rytmiken...genrep inför julavslutningen nästa vecka. Då ska Max få va tomte eller pepparkaksgubbe. Daniel fick välja och då blev det tomte, "för det va ju jag", så nu ska vi bara hitta en tomtedräkt. Tur att vi ska till storstan.

Har nog inget annat att berätta..inget jag kommer på iaf. Fan, börjar bli mer och mer lik Emma A. Förvirrad...sen är jag dålig på att komma ihåg oxå...suck Det går bara utför nu ju ;) Förresten så va vi ju hos Emma A och Robban i lördags. Det bjöds på tacopaj och sen spelade vi Super Mario på Super Nintendo (16-bit). Hur jäkla kul är inte sånt...NOSTALGI! Det skrattades en hel del den kvällen. Måste ju göras om!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma A

Hahahahaha! Så mycket som du retat mig för att jag är rörig, skrattar bäst som skrattar sist. Tyvärr kan jag inte ens trösta dig med att det går över =)

2010-11-26 @ 12:31:04
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com
Postat av: maggan

ja på torsdag smäller det :) ska bli kul å se alla små tomtar o lucior hehe

2010-11-30 @ 09:10:29
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0