Vilken dag är din Dolmiodag!?

Idag är våran Dolmiodag :P haha...vi köpte en sån sås för att testa. Luktar jätte gott. Blir ju lite variation och super lätt att laga....vilket passar mig ypperligt!
Idag har det vart rytmik..mysigt trots att Max blev lite kingik under sångstunden. Idag började vi med lite julsånger...blir en avslutning den 2 dec. Då ska max få vara tomte eller pepparkaksgubbe =) Tydligen sjunger man lite och sen är det fika och man får ta med folk så Max mormor vill säkert följa med. farmor och farfar jobbade tyvärr (har redan kollat :P)

Idag har vi oxå vart på 2-månaders koll med Max. Dr sa att allt såg bra ut..skönt! sen hade han gått upp bra sen vi va där sist. 170g på typ en vecka...det är ju absolut godkänt. Nu vägen bubben 4780g och va 56cm lång. Han ligger lite under "normalt" på kurvan. Har vart lite orolig om han fick i sig tillräckligt men det verkar ju så.

Annars har det vart en ganska lugn vecka. Fikamys hos Emma i onsdags med henne, rasmus och annica. Idag skulle vi egentligen tränat jag och Emma men sen fick Robert höra att det va strömavbrott i Billingen...typiskt! Vi tänkte att det nog inte va nån träning då så vi åkte inte. Ingen som ringde till oss dock och sa att det va inställt men vi ville ju inte åka dit för att vända så vi antog att det va inställt. Försökte ringa flera ggr oxå men inget svar. Får höra på lördag om det va ngt...för på lördag SKA vi träna!

Daniel har satt upp gardinstänger idag så nu har vi lite gardiner...mysigt! Gud va jag använder ordet mysigt hela tiden...ni får stå ut. Det är ju den tiden på året då allt bara är mys! ;)

Dags för Dolmio =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var inställt men det gick alldeles utmärkt att träna i Bengtsfors så ni skulle ha kommit dit :)

2010-11-11 @ 22:57:05
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: maggan

min mamma är i full färd med att sy ett lusselinne till lilly ;) gulligt

2010-11-12 @ 13:26:25
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: Emma A

Ett tag använde jag: mysigt så mycket att Robert retade mig för det:P

2010-11-12 @ 17:07:56
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0