Dagarna bara flyger fram...

Jag hinner inte med ngt känns det som. Max är iaf 53,5cm lång nu och väger 4490g. Han är exakt 5 veckor idag och vi va hos BVC imorse. Han växer och mår bra lillkillen. Han har börjat att verkligen fokusera på saker nu och hänga med. Han ligger och pratar och ler mot en. ja..han håller verkligen låda....tror han är lik mamma där ;)
Fick ett jättefint babygym av farmor och farfar när han va en månad gammal...fattar ni vad bortskämd han kommer bli om de ska hålla på såhär :P





Om ni inte ser det så är det Tummen med vänner på leksakerna. Jätte fint va det!
Hmm..vad finns det annars att berätta?
Jannike och Martin va här i lördags..mysigt! Ses så himla sällan tyvärr. Det är för att vi bor lite långt ifrån varann men borde kunna träffas lite oftare. De bor i Nässjö så det är 4 timmar hit typ :P



ja..sen har vi ju stoltaste moster som har vart här på besök.



Se så stolt hon är =)

Nä..nu tycker jag att jag har varit duktig som tusan. Har massor av fina bilder att lägga in men får bli lite senare. Ikväll blir det Zumba igen...så skönt att känna att man rör på sig.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: maggan

hej! ja det är på torsdagar kl 10.45 tror jag. Jag tyckte det var mer för lilly än nykelspiken, men nu ska vi ju snart ha föräldragrupp...1a nov. får se om jag masar mig dit imorgon...

2010-10-20 @ 08:39:12
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0