Gaybröllop

Japp...pappsen har gift sig..tredje gången gillt ;)
Det vad i lördags som vi va på bröllop i Götet då pappa och Franz gifte sig. Det var fint i kyrkan och super trevligt efteråt. Jag skrev en dikt som jag läste upp och vi fyra syskon hade skrivit ett tal tillsammans som syster Christina läste upp. Max va med och blev buren på heeeela kvällen..hehe! Isabell tog hand om han från då vi träffade de i kyrkan i princip. Fanns många andra famnar som han vandrade mellan oxå. TACK alla som hjälpte till...det blir lättare för oss föräldrar då. Jag va skit dålig på att ta bilder men några blev det. Ska försöka få över de till datorn och lägga ut senare.

Jaa...annars att berätta..hmm? Tänkte åka och testa på rytmiken imorrn. Det är för barn 0-7 mån så tror det är mer anpassat för Max än Nyckelspiken. Får väl se vad vi tycker om det när vi vart där imorrn. Annars grejar Daniel med huset och han är jätte duktig! Får lägga upp några bilder på huset oxå såklart....blir att fixa med bilder nästa blogg-inlägg helt enkelt. Max är mycket mer med nu...fokuserar länge på saker och ligger och skrattar och pratar med oss eller sina leksaker i baby-gymet ;) Idag tycker jag att han har blivit mer medveten om sina händer oxå. Roligt, kul och funny..hehe...att följa bebbens utveckling.
Nää..nu får det räcka för idag. Dags att lägga sig för Max har somnat...man vill ju få så många timmar man kan innan han vaknar. Jag hoppas varje natt att han ska sova hela natten..eller iaf många timmar i sträck :P
Fick till ett inlägg iaf.
Puss

Kommentarer
Postat av: maggan

hej. ja då ses vi nog om 2 timmar då...får ta en tur idag!

2010-10-21 @ 08:23:47
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0