Glass till lunch :p

Japp..jag skulle ju komma i form när jag hade fött men ibland slinker jag dit. Blir lite godis, pizza och glass ibland. Inte bra men man känner ju att man vill unna sig ngt när man går hemma...suck! Är ju samtidigt skit trött på att magen är slapp och så men det får ta sin tid :P Tänkte jag skulle börja träna pump snart...längtar faktiskt! Har ju kört zumba ett par veckor men...nä..det är sådär...vill tebax till min body pump =)

Annars är det väl inget nytt att berätta..hmm..nää. Lägger upp lite bilder som jag lovade





Sen en super gullig bild på Max...såhär såg det ut när Sverige hade EM-kval mot Holland.



Fick den fina tröjan av farbror Andreas och Thea =)


Ni ser vad koncentrerad han är på matchen...sen blev det ju mål och han blev lite ledsen =( Då kom nappen fram och han fck mysa lite med pappa....


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ingen bild på Max från bröllopet? Vill ju se smokingdressen på :) Du får testa och köra pump nr 75, det är grymt! Och sjukt roligt :)

2010-10-26 @ 21:45:18
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stiligt brudpar! Och söt liten i tröjan;)

2010-10-27 @ 11:16:45
Postat av: Annica

Ja...det där inlägget innan var från mej;)

2010-10-27 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0