My legs are killing me!

Benen gör ont för varje steg jag tar..resa sig ur soffan är sjuukt jobbigt! var lugna allihop..detta är inget konstigt som jag lider av...det är vanlig hederlig träningsverk. igår va första body pump-passet på snart ett år! Musklerna har försvunnit under graviditeten och därför blir det extra jobbig träninsgverk första gången. Men om jag har träningsverk så måste ju det betyda att jag har muskler iaf..vad har jag annars ont i =) Svärmor Taina och sen kompisen Emma (A) va med oxå. Jag tror vi alla kämpade lika mycket. Vet att iaf Emma känner som jag idag..hehe! Det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa..har ju barn att ta hand om båda två :P Va riktigt kul att träna...va verkligen motiverad och nu ska det tränas! Har bestämt att hösten ska gå i träningens tecken. Ska bli skönt att komma i form och känna sig i form oxå. Har tänkt gå på babysim med Max i början på nästa år så det får bli målet...att känna sig bekväm i bikini =)

Idag va jag i Åmål hos Mimmi på Oriflame-party. Det finns massa roliga produkter..som luktar super gott...och de kostar inte så mycket så man kan ändå köpa en del utan att bli helt pank! va oxå på banken idag och öppnade konto åt lilleman =) han måste ju ha ett konto för sina sparpengar...ska spara lite varje månad till han nu.

Nu sitter jag själv i soffan och lilleman håller på att somna i sin säng (lr ja i liggdelen till vagnen som står i hans säng). Får gå in lite då och då när han har tappat nappen. Nappen är skit bra som tröst..han gillar verkligen den. Nackdelen är ju om nappen åker ur innan han somnat till ordentligt så vaknar han lätt. Men vill att han ska somna i sin säng så då får man gå fram och tebax tills han somnar. tror han somnar snart och då ska nog jag lägga mig med. Man får lägga sig när han gör så man hinner sova lite. Ska bli skönt sen när han får mer fasta tider att sova på och gärna hela natten för då kan man planera mer när man själv ska lägga sig...då kan man ju räkna hur många timmar man får lixom. Nu är det olika varje natt och man vet aldrig hur nästa natt ska va.
Daniel jobbar natt denna helgen så imorrn ska jag och max sova hos mamsen. Lite skönt att slippa sitta själv och sen vet jag att mamma tycker det är jätte kul när vi är där. Dessutom får jag sova lite extra för mamma tar honom på söndag morgon =) Det är aldrig fel. Åh, jag älskar verkligen min mamma....hon är världens bästa och snällaste. Inte bara för att jag får sova ;P hon finns verkligen alltid där och jag kan prata med henne om ALLT!

Dags att borsta tänderna...puss puss


Kommentarer
Postat av: maggan

ja det är lite för mycket...bättre att spara dagar!! ska ju börja jobba nästa höst men inte alla dagar i veckan! skönt att jag fick höjt iaf för jag stre med dom rätt hårt i sommras!



Lilly ska vara tärna gulligt super kul tycker jag!



Gött att max tar napp! det gör inte lillan...men därimot stoppar hon hela knytnäven i munnen...så det blir väl en tumme till slut (inte lika lätt att hänga tummen i ett tutteträd haha)



ses på måndag!

2010-10-30 @ 08:20:56
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0