Skitväder=fika

Så är det! När det är grått ute och dagen bara känns trist då passar det utmärkt med fika i goda vänners lag =) Åh va fint jag uttrycker mig..hehe! Jag och Emma hade pratat på en promenad men då vädret va som det var fick det bli fika istället. Så jag och Max åkte in och köpte lite fika och sen hem till Emma och Rasmus. På vägen till Bengtsfors körde jag förbi Annika som va ute och gick...då bjöd jag in henne till Emma oxå :P Jag kände på mig att det inte gjorde ngt för Emma och rätt hade jag. Blev en del bebisprat men oxå plugg-prat och inte minst tv-prat. Är ju hur många serier och grejer som helst man följer nu. Emma va snäll och bjöd på middag..TACK! Blev faktiskt ingen fika...men vi sparar den till nästa vecka då vi får ses igen =)
Imorrn ska det tränas body pump i Billingen. Taina ska med och..hör här...även Emma (A)! Vi kommer inte kunna lyfta våra ungar när träningsvärken sätter in...och tro mig det kommer den göra!
Blir rytmiken igen imorrn tänkte jag...om Max är på bra humör imorrn..men det brukar han vara den tiden.
Avslutar med en fin bild på böbbis...det är vad jag kallar han nu...kärt barn har många namn ;)
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sarah Johansson

Nämen du så sööt! Hoppas jag springer på er snart så jag får se den lille ;-)

2010-10-28 @ 12:51:30
Postat av: Emma

Så söt. Den blev ju jättebra på honom ju :)

2010-10-28 @ 13:54:01
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: maggan

hej! jag tar ut 7 dagar nu...men ska sänka o spara dagar ist.

du då?

kul med lucia tåg för dom små ju hahaha!!

2010-10-29 @ 17:52:31
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: Marie Dahlberg

Hahah, så söööt : )

2010-10-29 @ 20:38:06
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0