Sovmorgon

lr typ iaf ;) När jag hade ammat Max vid sju så tog mamma honom och jag fick sova 3 timmar till =) Det är super skönt och jätte uppskattat! ÄLSKAR min mamma...skrev jag det sist oxå tro?hmm..jaja...kan inte sägas för många gånger! Daniel jobbar natt idag med så det är jag, Max och Tjoffsan idag. Tjoffsan sover i soffan på sin filt. Max sover i sin säng och jag sitter här vid datorn. Känns som man börjar få lite ordning på livet med bebis. Jag är nog ganska mycket för rutiner eller iaf att man ska få lite ordning och sen lite egen tid. Därför försöker jag amma med 3 timmars mellanrum och nu ska det bli mer ordning på kvällarna. Max ska läggas vid åtta ungefär och sen får vi se hur länge han sover. Idag är första dagen han lägger sig så tidigt. Innan har det blivit vid tio, elva typ. Det blir väl så att han vaknar en gång till mot innan men det får man ta. Då har man iaf kvällen för sig själv och till slut ska han väl börja hoppa över nattmålen. Ska bli riktigt intressant att se hur länge han sover nu. Har oxå tänkt att vi ska ha en kvällsrutin. Han ska få på sig pyjamasen, sen matas och sen när jag lägger honom läser jag en liten bok =) Det blir samma bok varje kväll. Det är mer grejen än att han får ut ngt av boken...än ;)

Imorrn är det fullspäckat schema. Det bli föräldragrupp på morgonen och sen BVC efter det. På kvällen sen är det träning igen! Nu börjar träningsvärken från torsdagen försvinna så dags att få ny ;)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0