Händer inte nö ;P

Här sitter jag i soffan och solen skiner underbart ute. Gubben ligger och sover så gott (jobbat natt) och det gör nog även bebis i magen för det är lugnt där nu =)
Bebis har inte bråttom att komma ut i stora världen och börja sitt liv. Jag tror inte den vet hur bra den kommer få det och hur många som väntar på den. Jag har ju bara gått över 4 dagar men känns hur länge som helst! har ju gått och väntat på den i nio månader nu så man vill inte gå på övertid....är ju klar med det jag ville hemma oxå så bara att sitta av dagarna känns det som. Försöker hitta på saker så dagarna ska gå. Ikväll ska det bli klädparty hemma hos Camilla Eira. Det blir kul fast hade hellre fått värkar nu och åkt iväg för att föda bebis ;)
Har på VH1 i bakgrunden och måste nog säga att Shakiras "Gypsy" är en av mina favoritlåtar just nu och sen Rihanna och Eminems låt...as bra!
Hälsade på Emma i sin nya lgh igår...min gamla ;) Hon hade vart riktigt duktig och flyttat det mesta så hon hade att göra. Det kommer bli hur fint som helst!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: maggan

jag väntade på dig där nere på BB :) jag gick ju över nästan 4 dagar så du ska se att underverket snart kommer! det är det största du gör i livet så njuut! kram o lycka till!

2010-09-02 @ 13:52:21
Postat av: maggan

det mesta går i tummen här! filten oxå :) hoppas du snart får åka! kram

2010-09-04 @ 10:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0