Angry Birds hela dan...

hahaha..nej då men roligt spel är det =) Älskar min iPhone!!! Som Emma A skrev: man kan nog aldrig ha nån annan mobil nu..lr iaf inte lägre standard...fattar ni vad vi menar?! Spelar Angry Birds på den och typ farmville och cityville. Ja..facebook kan man ju kolla närsomhelst..ja..den är ju bara såå bra!

Kollat Så ska det låta nu och sitter i soffan och väntar på Daniel..han är och hämtar mat..mums! Städat hela dagen plus att Max inte vart helt bra idag så orkar inte laga ngt! Sen ska älsklingen jobba natt så jag och bubben blir ensamma. Max är inte sig själv..har jätte jobbig hosta, ögonen är lite röda runtom..sådär som de är när man är lite krasslig och trött och sen rinner dem. Har ingen feber iaf. Får hålla koll på honom för hans kompis Emil hade rs-viruset och det vill vi inte ha. Då kan de typ inte andas. Hoppas det är en vanlig förkylning och så är han bättre snart. Får säga att han är på ganska gott humör ändå...min lilla goding!

Nu har vi ätit och jag blev då sjukt mätt. Hade säkert mer att skriva om men nu är hjärnan helt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0