Ännu en härlig och produktiv dag

Jag känner att jag kanske skryter lite här på bloggen men ibland måste man få göra det ;)
Idag har det målats sista lagret på verandataket..gött! Sen drog jag ett första lager på det taket som Daniel satte upp igår på övervåningen.
Mamma fick passa Max under tiden som jag målade. Tog en snabbis in till Bengtsfors oxå....jädrar va folk! Åkte ändå in ganska tidigt, halv elva typ, men redan smockat. Skulle aldrig åkt in idag om jag inte behövt blöjor :P

Imorrn blir det middag hos mormor sen ska Max sova hos farmor och farfar för vi drar till Dalia. Yepp...här ska det dansas! sem skulle jag vilja gå på påskpromenad med Max på lördag. Får se när man vaknar för behöver sova oxå;)
Har lånat med en sjal...lr huckle eller vad det nu heter....från mormor. Ett rosa..hahaha! Så Max ska få transa på lördag..nä...han va jätte söt iaf. Ska ta på lite rouge och sen några svarta fräknar till det så blir han en super söt påsk-kärring. Nästa år ska jag va mer förberedd och köpa en liten hatt till honom så han kan va en påsk-gubbe =)

Lördag bjuder sen på middag hos svärmor..jag vet vi har det super bra. Söndag blir det antagligen innebandyavslutning i folkets hus. I så fall får Max sova hos mormor. Inte riktigt bestämt om jag ska med....beror lite på makens tillstånd om vi säger så ;P

Die hard 4.0 nu....Säger bara: Bruce Willis!!!!!!!! Sexig som fan...det tycker jag och det står jag för...mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0