Bad, fix och fröken duktig

japps...riktigt dålig på att uppdatera bloggen nu...skyller allt på min underbara iPhone ;) Den kan det mesta utom att blogga tydligen. Får undersöka det bättre. Skulle ju vara det bästa om dte gick. Då jädrar skulle ni nog få massa inlägg att läsa...(kanske)

Idag bar det av till Melleruds badhus. Jag, Max, Emma och Rasmus packade in oss i bilen och drog iväg. Vi går ju inte på babysim längre men vill gärna hålla i det med vatten och vattenvana. Det gick super bra! Max plaskade på och "dök" tre eller fyra gånger. Han är så duktig min pojk. Verkar inte alls rädd så det är bra. Får se om vi kan ta en kurs till i höst.

Hmm..annars..när bloggade jag senast? Påskhelgen har iaf vart super fin. Suttit massor i trädgården med max och jag har allt fått en del färg. Mys med sol alltså! Ska ju bli fint i helgen igen...stor GILLA på den! Blir väl grillning i goda vänners lag på fredag. Lördag tror jag att jag drar en sväng till Ed's marknad...på dan då. Köpa goda munkar och kanske ngt annat roligt. Får väl se vem som följer med...Emma och rasmus verka sugna. Blir lugn helg iaf. va ju på Dalia i fredags och sen va det innebandyavslutning i söndags så max sov borta 2 dar. Först hos farmor och farfar och sen hos mormor. Det går så bra så. Han är ju så snäll min gosse. Visst...han kan vakna tidigt men det är ju med ett superleende på läpparna och tjattrar som tusan. han börjar bli rörlig faktiskt. han rullar och ålar och det går fort ibland. Så söt när man ser att han lyfter på rumpan för att försöka krypa mer. Dax att börja barnsäkra lite hemma iaf...

Fröken duktig...jag =)....fortsätter måla uppe på det nyuppsatta taket...skulle målat en vända nu  när max lagt sig men idag tar jag paus. Känner att ryggen redan har ansträngt sig för mycket idag så lika bra att vila. Ska köpa en till pensel imorrn så ska både jag och Daniel måla lite när Max lagt sig. Det är roligare om man är två. Målet är att taket ska vara uppsatt och målat till daniel börjar jobba (9maj). Det är ung 100kvadrat så finns en hel del att måla. Sen ska ju allt målas 3 ggr...suck! Finns roligare saker än att måla men det blir bra när det är klart. Övervåningen SKA..lr ja MÅSTE..bli klar till vintern;)

Åhh..vill gifta mig oxå =D kollar på Fyra bröllop på tv4. Vill verkligen och ska göra det oxå..liite längre fram bara. Ska gå ner i vikt och bli mitt gamla jag...vara klara med huset...spara pengar....osv

Nä..nu blir dte bara massa olika ämnen. Avslutar med lite bilder. laddade över från kameran häromdan. Dålig på det så lite gamla kort men men...de är nog lika söta för det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0