Fyllt på skafferiet

Idag har jag fyllt på Max skafferi av pureer. Det blev påfyllnad av broccoli, morot och potatis. Sen hade jag frysta jordgubbar så jag mixade lite såna oxå som han ska få smaka. Lite kul att han får testa lite olika smaker. Får göra köttfärssås snart.

Dagen bestod av matlagning, promenad och sen besök hos farmor och farfar.

Herre gud vilken vanlig dag detta har varit ;P Inget att skriva om. Jo..Max fick bada idag. Han sitter ganska bra i baljan nu och han plaskar så det står härliga till =) Ni skulle se han..så söt! Ska se om jag kan ta kort nån gång..lite svårt att göra när man är själv.

Imorrn blir det rytmiken och sen kanske besök av Sara och Jocke.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men Cizzi, du får ju lägga Max mat i frysen... annars blir den väl dålig?! :)

2011-04-07 @ 21:10:48
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0