Livets mirakel

Kollar på En unge i minuten och det är verkligen ett mirakel varje gång det föds en bebis! Tänk att det kan bildas en hel människa inuti oss kvinnor, med allt vad det innebär. Det är hjärna, organ, ben, armar, alla små små celler som bildas och blir en människa. bebisen får en egen personlighet och blir en egen individ. ja..tänk när man ska göra detta igen...har ju redan planerat nästa ;) Får väl se när det blir att man får ligga där och krysta igen. kanske inte ser fram emot just den delen ;) Hade en jobbig förlossning med Max men kommer göra om det igen...tänk vad man klarar!

har precis målat tak på verandan...duktig jag e..eller hur ?! =) Det ska ju ändå målas och Daniel jobbar till 22 så när max lagt sig så satte jag igång. Tänkte måla imorrn med. Om Daniel ändå jobbar så behöver ju inte jag bara sitta framför tv'n. Det gör jag ju varje kväll annars =P Men man är otränad för har ont i armen och även ryggen nu =P

Jag och svärmor gick en promenad med Max förut...Flaten...skrev om den rundan förra gången va? det va riktigt skönt då det varit super fint väder idag. Hur varmt som helst...satt i solen en stund och bara njöt.

Jag vet att jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera bloggen och jag skyller på min iPhone! japp..det kan låta konstigt men kollar ju facebook och allt annat i mobilen och då startar jag inte upp datorn. vet inte hur man bloggar från mobilen än så därför blir bloggen lidande. Får försöka bli bättre på detta.

Imorrn blir det BVC för vägning och mätning. Kul att se vad bubben väger och hur lång han blivit =) sen direkt ner i källaren på Nygård för föräldragrupp. Ska bli riktigt roligt för nu va det ett tag sen jag såg dem. Max har saknat alla sina små kompisar =)

Hmm..säkert mer saker att berätta men kommer inte på det nu. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har blivit likdan, startar inte datorn i onödan, läser ju ändå bloggar och kollar fb i mobilen, så det blir inte alls bloggning på samma sätt längre..

2011-04-19 @ 13:05:15
URL: http://emmizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0