Supermamma med lite Gordon Ramsay-anda

Japp...idag har jag varit duktig som tusan. Imorse va det BVC och sen direkt på föräldraträff.

Maximilian
8560g
68,8cm

trodde att han hade växt mycket mer...lr iaf vägde mycket mer ;) Han va jätte snäll min bubbe. Hon gjorde lite olika tester oxå..kolla så han följde leksaken, tog den, bytte hand och sen hörseltest med bjällror...ja..kollade synen oxå med ficklampa. Det såg iaf bra ut.
Trevlig att träffa mammorna och alla gulliga bebisar. De växer verkligen så det knakar =D

Hem och ge Max mat och sen gick vi ut i trädgården så han fick sova. jag orkade verkligen inte gå på nån promenad idag så jag satte mig i stolen i trädgården och rörde lite på vagnen tills Max somnade. Han sov faktiskt jätte bra. Han brukar ju vakna till efter typ 40 min men då vaggade jag vagnen lite till och då sov han vidare. Skönt att bara sitta..med min iPhone ;)...och ta det lugnt i solen. efter det då jädrar. Då kom värsta Ramsay-andan fram i mig och jag fixade mat till Max...storkok. Det blev mer kyckling blandad med morot. Sen tänkte jag att han måste ju smaka pasta så koka makaroner och sen mixa sönder lite. Kände mig duktig så jag tina en falukorv och gjorde korv stroganoff till Max. Sen slängde jag ihop en kycklingggryta till mig och gubben som kommer sen. Hahaha...visst låter det fräckt när jag skriver att  jag bara slängde ihop...hahaha! Men känner mig som värsta kocken när jag bara höftar och slänger i lite olika kryddor ;)

Taket är nu målat för andra gången...kändes jobbigt idag. Sitter nu i soffan...njuter av en päron Mer och har ont i ryggen. Kändes jobbigt i armen oxå men men...man får ju hjälpa till bäst man kan...måla är tydligen min lott i detta bygget :P

Nä..nu tar jag kvällen..ska inta liggläge i soffan och vänta på Daniel som borde komma om en tio minuter. Ska se om jag kan fjäska till mig lite massage =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0