Tipspromenad i Skåpa

jajamensan...idag har vi gått tipspromenad. När jag vaknade imorse så regnade det rätt rejält...Daniel kom hem från jobbet (nattskift) och sa att nu va det sommar ute..hmm..jo, 10grader och regn =)
Sen fick jag nys på att det va tipspromenad idag. Skåpafors IF ordnar det på våren/sommarn typ. Japp..visst ska vi gå den tänkte jag. Fick med mig Evelina, Kajsa och mamma+två hundar..Texas och Nemo. 11 av 12 rätt prickade vi..inte illa..inte illa =D Max sov så gott i vagnen så.

Igår hade jag och Sofia 25-års kalas för släkten. Det bjöds på tacpoaj och sen kladdkakemuffins med glass till kaffet. Riktigt gott och trevligt. Fick jätte fina blommor, lotter, pengar och faktiskt ett par skor..av Isabell. De va jätte fina och de passade bra. kan va svårt med skor. Efter att "gamlingarna"+Sofia tyvärr (tentaplugg) åkt hem spelades det Mario kart på Wii....lektes med iPhone och kollade datorn. ja..de som va här va jag, syrran Isabell, hennes kille Tobbe, kusinerna Jonathan och Evelina. (alltså på kvällen)
Kul att träffa syster yster igen! men gud va en helg går fort =( För er som inte har läst det nån annanstans så ska Maxmilian få en liten kusin! =) Den beräknas dimpa ner 17 okt. Syntes inget på Isabell än...hon är i det jobbiga stadiet innan magen kommer och man bara ser lite småfet ut ;)

Åh, jag bara ÄLSKAR min iphone! kan ju göra massa kul med den och finns ju hur mycket appar som helst. jag vet...jag är typ ett halvår efter men dte spelar ingen roll...ni får ha tålamod med mig bara. Nu upptäcker jag allt det som många redan har gjort. Kommer nog aldrig gå ifrån iPhone...är hooked ;) Vill bara att man ska kunna skriva inlägg här från mobilen...kanske man kan...?? Såg ngt om en iPhone app som skulle komma. men bilder ska man iaf kunna lägga in....maggan du får visa mig nån dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0