Underbar och älskad av alla

det är min son det =)

Även om jag är en superkvinna så tappar jag mina krafter ibland. Har behövt städa ett tag nu men inte hittat motivationen och sen beror det på Max humör. Lite svårt att få saker gjorda om han är grinig =P Så..idag fick han vara med mormor och gammelmormor medan jg tog tag i städningen. Och jädrar vad jag städade....fick t.om för mig att putsa fönstren. Det måste ju ändå göras så jag tog rum för rum..dammade och putsade. hann även dammsuga och skura innan mamma kom. Nu är jag sleten och orkar INTE måla idag. Vet inte riktigt vad jag gjort när jag städade för har ont i vaderna..skumt va?! Känns som typ växtvärk...kanske blir nån cm längre inatt...hahahaha!

Åh..på förmiddan blev det en tur med återvinning och sen pant....jädrar..man ska inte vänta flera månader med sånt ;) Hela bagaget full med återvinning. Fick 2 säckar pantflaskor av Markus...de pengarna gick rätt ner i Max spargris..nästan 200kr..bra va! Fick åka 2ggr för vi hade ju oxå massa pant. En hel säck med burkar...GUD va tråkigt det är att panta de. tar ju hur lång tid som helst och sen ger det så lite pengar =/

Lite fler bilder på sötnosen

Här är vi hos moster Isabell och Tobbe och Nemo (25feb)


Kolla in coolingen..köpte kepsen i Borås. Skulle köpt en större storlek bara =(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0