Borta bra men hemma bäst =)

Visst är det så?! i helgen va det mys för mig och älsklingen i Halmstad. Det var super skönt att komma bort en sväng och bara vara vi. Vi gjorde inte mycket kan jag lova. Sov middag både fredag och lördag..hahaha! Det spenderades en hel del tid på hotellrummet ;) Annars kollade vi runt i stan, shoppade lite, åt gott och kollade folk. Trevligt hotell tycker jag med trevlig frukostbuffé. Skönt att bara kunna gå ur sängen och direkt till en framdukad frukost med en hel del att välja på. Hoteller hade oxå en "relaxavd" med bastu och biljardbord. Fanns även ett par träningsmaskiner men de lät vi bli..hahahaha! Blev en omgång biljard som jag super loosade...och sen bastade vi lite. Skönt att bara sitta och slappa i värmen. Jag tror att det är super viktigt att man försöker umgås på tu man hand efter man fått barn...om man har möjlighet. Nu är vi ganska duktiga på att mysa på kvällarna efter Max somnat men ändå. Det var skönt att få komma ifrån allt lite för hemma finns alltid massa måsten. Nu har vi laddat batterierna inför hösten som nog kommer bli fullspäckad och annorlunda när jag ska plugga.

men som rubriken lyder så är det allt skönt att komma hem. jag kunde ju inte låta bli att tänka på min lille kille hemma och sakna honom lite. underbart att komma hem och pussa på honom och gosa. Åh..ja älskar verkligen mina killar!

Idag var Sara och Jocke här och vi åt lite tacos. nu börjar det verkligen närma sig =)

Åh..frissan på fredag. Blir väl samma frisyr som innan men alltid kul att gå till frissan. Det känns som det är lite "långt" nu. Lördagen bjuder på kräftskiva och Barbados i Laxarby =)
Orkar inte skriva mer nu...dax att sussa tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0