Då fortsätter vi!

Först måste jag berätta att det inte va pizzasöndag här igår...chockerande jag vet! men sen hade vi ju pizzafredag så inte så chockerande ändå..haha!
Idag har vi vart i stan, Åmål, och storhandlat mat och även inhandlat sittbänken från Mio som jag ville ha! Blev skit fin! Ska lägga ut innan- och efterkort sen när verandan är helt färdig! Blev pizza till lunch..haha..onyttiga vi är jag vet..men såna är vi. Träffade Sara och Jocke en sväng när vi åt. Närmar sig för bebis nu. Nyfiken som tusan  e jag och vill skicka en tanke och Lycka till! (några veckor kvar men ändå)

Ja..vart va vi nu? Jo..vet inte om jag sagt det men Max har fått en gräsklippare av farmor och farfar..mest farfar skulle jag gissa ;) Den är likadan som farfars...och även våran. Kolla vad söt han är...han fick "klippa" lite häromdagen




Varför blir den åt fel håll? När jag kollar bilderna på datorn vänder den rätt de. Hur vänder jag bilden här?

jaja...har även pysslat lite i veckan. Är ju snart dax för 1-års kalas för min lille...lr store..kille. Herer gud. Kan inte fatta att det snart gått ett år sedan den dagen då jag låg där och tryckte ut honom. Shit..dagarna flyger iväg. Iaf ville jag bara dela med mig av inbjudningskorten. Tycker de blev riktigt bra.




Sen blev det torsdag och svägerskan Emelie tyckte vi skulle dra till rosell på grillkväll. Hmm...ja..så blev det! Vi hade pratat på räkfrossa på Dalia men sen orka vi inte. Men sen blev det rosell istället. Åt jätte god mat....kycklingspett, klyftpotatis och aioli...MUMS! Sen spelade en trubadur som visade sig vara min gamla musiklärare. Med mig och Emelie var mamma och morbror Jonny. Tänkte tjejkväll men Jonny fick följa med ändå..Anders kom en sväng sen oxå..han va chaffis för kvällen. Alkoholen flödade och jag och mamma blev kanon..japp! Ni skulle sett oss....vi va nog högljuddast på hela stället...enligt morbror iaf =) han klagade hela tiden på att han skulle tagit med sig öronproppar..stackarn =) Iaf..när jag typ kände trubaduren så kom jag på att jag såklart skulle sjunga en låt..sagt och gjort. Living next door to Annie blev det men sjöng tydligen för långt från micken för mamma hörde inget. Kanske lika bra ;) Tjötade med tre roliga killar som bodde på Dalia och dansade även lite. hellyckad kväll helt enkelt! Mamma hade mint lika kul...om inte roligare. Efterdyningarna va inte roliga men det var det värt!



jag och morbror Jonny


haha..ja ni ser ju själva...(fast mamma blir aldrig bra på kort)


Sötaste svägerskan!!! va ju lite fler folk där som Jessica och träffade Irre, m.m. Blev inga bilder på de dock:P


Får avsluta med en bild på mig med den klassiska cizzi-posen ;)

Dax för lite mat..får bjuda på några bilder till imorrn. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0