Fullspäckad dag

åh..älskar att ha massor att göra =) Idag åkte jag och Max till Åmål på förmiddan. Hälsade på på jobbet och köpte även lite saker jag behöver...virusskydd och skrivare. Känns som jag behöver en skrivare hemma inför pluggandet. Går ju att skriva ut på bibblan men smidigast att ha det hemma. Köpte skrivarkabel och extra färg men glömde papper...haha..smidigt ;) Fick ta en tur in till Bengtsfors och fixa det. Skulle ändå ha lite godis till spelkvällen vi hade hos Frida idag. Max fick följa med men han va ganska grinig så mest jobbigt. Fick spelat en del ändå men han blir ju ett störande moment för alla i det läget. min stackars lille kille som ser ännu mer misshandlad ut nu. Ramlade in i vagnen häromdagen som gav ett blåmärke på vänster sida av pannan. Idag ramla han in i dörrkarmen som gav ett blåmärkestreck på höger sida pannan precis över ögat. Sen ramlade han in i ett soffbord och fick ett fint blåmärke under höger öga...suck! 

Lunchen idag intogs hos Camilla och Ebba i Åmål. va riktigt kul att träffa de. Kan inte komma på när vi sågs senast men säkert flera månader sen. Tiden bara rinner ju iväg! Ebba hade blivit stor..3 år är hon nu och hon har blivit stora tjejen. Låter som vi inte setts på flera år men ni vet hur det är med ungar...det händer ju massor hela tiden. Hon verka dock inte så glad över Max för han va på allt som han inte fick..haha!

Max somnade som en stock när vi kom hem(kl nio). Sötis! Inte konstigt att han var lite grinig hos Frida för han var ju trött oxå. Men han har inte riktigt varit sig lik de senaste dagarna. Han är mycket mer gnällig. Kan bara ställa sig och illgrina och det enda som hjälper är att han får vara uppe i famnen. Vet inte om det är ngn fas han går igenom.
När max somnat passade jag på att måla grinden en sista gång. Daniel tycker det är överarbetat men det tycker inte jag och nu är det ju klart. Först målade jag bara framsidan men sen tog jag baksidan oxå för grinden ska väl sitta uppe ett tag. ja..fint blev det iaf. Känns som den inte sticker ut lika mycket när den är vit.





Ska ta bilder på min fina låda sen oxå men har ett lager kvar att måla först.
Nä..nu blir det kvällen..puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Äsch, han kan aldrig vara ett störande moment den lilla sötisen. Lite barngråt står vi allt alla ut med :)

2011-08-11 @ 22:14:16
URL: http://emmizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0