Inte tebax till verkligheten än

Fick beslutet från CSN att jag är beviljad studiebidrag och även tilläggsbidrag. Trodde väl inte att jag inte skulle få det utan menar mer att allt börjar kännas så verkligt. Det närmar sig med stormsteg och jag är taggad oc förväntansfull inför vad som komma skall. Kul att se hur allt löser sig och hur livet ska bli i höst...samtidigt kan jag få stunder där jag undrar vad jag gett mig in i och om jag kommer klara det. Det är normalt jag vet....=P
Men som sagt vi är inte tebax i verkligheten än. Daniel är ledig 3 veckor till så vi börjar samtidigt. 29 aug startar vi verkligheten igen. Innan dess har vi massa roligt planerat. Lördag blir det kanske..antagligen...liseberg med emelie, anders och mackan. Max får vara hos farmor och farfar. Helgen efter det har jag bestämt att det blir Cizzi-Daniel-mys hela helgen. Har bokat in oss på hotell i Halmstad fre-sön. Då ska vi njuta...SOVA länge..haha...och bara vara vi. Ladda batterierna inför hösten. Åh..jag längtar verkligen...då ska det mysas hela helgen!!! Har aldrig varit i Halmstad så det kan bli kul.

Sen helgen efter det..då är det Kräftskiva+ Barbados på Bergevi! Då ska det festas lite. Blir kräftskiva hos Emma och Robban i år. Förra året var det hos Frida och Stefan. Ska försöka gå runt. Vi har ju ingen altan så får se när det blir hos oss....nästa år kanske det är vi (positivt tänkande) =) Annars får det bli året efter det. Max kommer vara borta varje helg nu. Helgen vi är borta blir det en natt hos mormor och en natt hos farmor och farfar tror jag. Kräftskivekvällen tar mormor igen. Tur vi har super snälla föräldrar som ställer upp som de gör. Sen dröjer det nog innan Max ska sova borta igen. Blir nog inte mycket man ska iväg på till hösten.

Nä..nu blir det lite slötittande på tv'n och sen sova.
Imorrn kalas för mormor som fyller..hmm...74. fast hon fyller egentligen på söndag.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0