Jag vet att jag är sämst på att blogga

Har klagat på andra men nu är jag absolut sämst...ber mina läsare om ursäkt för det. Har lixom inte haft motivation att skriva ngt.
Börjar plugga på måndag..lr jag har redan börjat. Programstart är på måndag men vi hade en träff redan i onsdags...där de bland annat berättade vad vi skulle läsa för att vara förberedda på kursstart på tisdag så läser en del redan nu. Känner mig riktigt motiverad även om jag ibland får en känsla av panik som går genom kroppen och försvinner direkt. Panik kanske inte är rätta ordet men nervositet och känslan att det här fixar jag aldrig. MEN ska ta en dag i taget och en sak i taget. Se hur det verkar och bara göra mitt bästa. Så..blir Karlstad både måndag och tisdag så tänkte ta en kväll hos kusin Sofia och sova där. helt onödigt att åka fram och tebax när dte inte behövs så blir tjejkväll med fia..tror jag iaf =)

Max är sjuk. har lite feber, massa snor och hostar. har varit så några dagar nu men vill inte ge sig. Skulle vart på 1års kalas imorrn för Lova men får hoppa det. Vill inte smitta de andra barnen. max är ju på ganska bra humör ändå men gillar inte riktigt hans hosta. Tycker den är lite värre idag..får nog hålla koll på det. Annars växer han och går hela tiden. precis innan läggning nu kom han på att man kan ställa sig i gåvagnen =0 Ja..herre gud..ska han börja med sånt. han slår sig tillräckligt ändå=P
Om mindre än 2 veckor är han 1 år...herre gud..1år! det är en konstig känsla för känns som det gått fort men ändå känns det som han funnits hos oss länge. Skumt det låter...jag vet..men tror ni med barn fattar =)

Annars..hmm...vet inte vad jag har att berätta. Säkert massa grejer som vi gjort eller så men nä...jag tycker det räcker för idag. Ska försöka hinna med bloggandet men ni får ha lite tålamod med mig

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! :)



Den 27.e september kl 18:00 ska jag ha homeparty med barnkläderna Blingo. Vore jätte kul om ni ville komma, och ta gärna med er fler. :)

Säg bara till så jag vet hur många vi blir.



Kram!

2011-08-29 @ 21:34:54
URL: http://saravidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0