Tror man ska hinna så mycket

Har sagt hela dagen att jag måste skura...men lättare sagt än gjort när man har en liten Max som springer runt =) Gillade när jag sa till Daniel förut att jag skulle skurat oxå och hans kommentar: Hur mycket har du tänkt hinna med?!
MYCKET! Vill hinna allt men man gör bara inte det. Får försöka acceptera att det får ta lite tid. Man får ju lixom underhålla Max emellan städningen. Borde skurat när Max lagt sig men idag har han fått va uppe ända till nio. Han va så glad och lekte här så han fick va vaken lite längre idag. Daniel har vart jätte duktig idag och snickrat ihop en låda till mig och sen en grind till vår trapp. Åh...sexigt med en händig karl!! "lådan"...vet inte om jag har berättat om den förut. Vi har en kattlåda med lock på..stor och ful..och den ska stå på verandan. Hmm...förstör ju min ide om hur fint det ska va på verandan MEN då kom jag på den briljanta idén att ha en låda över som jag ska måla vit och sen ställa en växt och en lykta på. Tycker själv att jag va super smart när jag kom på det och är övertygad om att det kommer bli riktigt nice. Först budade jag på en gammal trälåda på tradera men måtten va inte alls bra. Trodde det kunde funka men icke. Då var det tur att man hade en händig karl. Så idag har det blivit målning av den och grinden. Allt blir ju snyggare när det blivit vitt. Så nu blir det målning några kvällar framöver.

Helgen bjöd på en gammal bekant och nöjespark. I fredags hade vi besök av Frank...en gammal kompis till Daniel som vi inte sett på 3 år så det var trevligt. Lördags åkte vi till Liseberg. Max fick va hos farmor och farfar över natten. liseberg va lika roligt som vanligt fast lite för långa köer. Spelade bort en del pengar men vann inte ett skit =( Testade den nya attraktionen Atmosfear! och jag älskart;) ja..den kan jag verkligen rekommendera! Skulle åkt en gång till men va tyvärr för lång kö så vi hann inte =(

Undrar om jag och älskling ska mysa till det med lite glass nu..hmm...tål att tänkas på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0