Åh...karlar!

Tänker inte gå in på detaljer men är gött irriterad på min karl just nu. Det handlar om vem som gör vad och lite så. Tror det är många känner igen sig. Varför ska man behöva at hand om allt bara för man går hemma med bebis? det är inte bara att ta hand om en unge på heltid. Blir så trött bara!

Annars är jag nyduschad efter ett JOBBIGT step pass med underbara Marie. Hon är en riktigt bra instruktör. Gillar verkligen henne och då blir passen roligare oxå. Jag va iaf helt slut och svetten bara rann....kläderna klibbade på kroppen och ansiktet va nådigt rött =)

Imorrn blir det Vänersborg för att serva bilen. gud va tråkigt att lägga pengar på sånt lixom men måste ju göras. Ska komma ihåg att be de byta en lampa. mamma får följa med så får vi väl gå en promenad med max och sen käka lite lunch.

Nä..nu är jag så sjuuuuuuukt hungrig så nu ska det lagas lite mat. Idag blir det kulinariskt vill jag lova ;)
STUVADE MAKARONER OCH STEKT FALUKORV! är inte det gourmetmat så säg...haha! sjukt gott är det iaf och jag har aldrig sagt mig vara en gourmet.

Joo..max vinkar!...lr ja..typ :P han tar upp handen och vinkar åt fel håll...fattar ni? det är super gulligt...nu händer det inte riktigt varje gång man vinkar till han men några gånger. Ska fortsätta "träna" han =)

Vet ni...tror det va nån som fatta piken för nu har det börjats laga mat i köket =D

Tungan rätt i mun =)




Kommentarer
Postat av: Emma

Bra när piken uppfattas ;) Du får ta och satsa på att göra köttbullar nån dag, det är ju snäppet godare till stuvade makaroner. Mums.

2011-02-03 @ 20:47:56
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan verkligen hålla med om de där med karlar.. De e verkligen så att går man hemma så ska man fixa med allt, men nu slipper man ju städa iaf :) tycker jag e ganska skönt, gunvor sa till mig de i måndags när vi var där, att matte får ta hand dammsugningen o de..

2011-02-03 @ 21:23:51
URL: http://johannahannasvensson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, vet preciiiis vad du menar=)

2011-02-04 @ 09:42:35
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com
Postat av: maggan

jag vet vad du menar! suck för karar!!

lilly vinkar oxå...åt fel håll! super gulligt! och ibland blir det ett "fuck you" kanske inte lika charmigt men hahaha

2011-02-04 @ 09:46:47
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0