Alla Hjärtans Dag...inte här :P

Idag är det Alla <3 dag men inte hemma hos oss. Vi har vart i Nässjö lör-mån. Åkte hem därifrån imorse så när vi kom hem va man inte direkt sugen på att fixa ngt bara för att. Bubben är lite förskyld och småsjuk fortfarande och Daniel va tvungen att greja på övervåningen så nä...det händer absolut inget hemma hos oss! Vi får ta en annan dag och mysa till det. Annars kommer ju denna dagen igen nästa år ;)

Helgen har vart super bra! Fredagen va det god middag och sen bowling. JAG ÄGDE! Vi va åtta st som spelade. det var jag, daniel, mackan, emelie, anders, skarius, jansson och kruse. Jag kom TVÅA! av alla. Det är faktiskt riktigt bra. Anders va bäst...riktigt Karig va han...haha! (Intern grej) Discobowling va det så det blev lite roligare. Sen på lördag packade vi in oss i bilen och åkte till Nässjö. Fan det tar lååång tid att åka dit. Tråkigt att det är så för då kan man inte träffas så ofta. Max va jätte duktig i bilen. Sov två gånger och lekte lite emellan. Åh..vi stannade vid en mack för att värma lite mat till Max. Då hade inte macken micro så då fick jag gå till Korvkiosken som låg bredvid och när jag gick ut så gör jag världens vurpa!!! jag lovar...det va helt isigt utanför och jag har saker i båda händerna så kan inte ta emot mig med de. Det gick super fort så vet inte riktigt hur jag ramla men måste vart på sodan på nåt sätt. Har ett blåmärke på armågen och sen tog jag emot med knät. Tightsen gick sönder och jag skrapa mig ordentligt. Fyy...där satt jag en stund sen och försökte hålla tebax tårarna. det gick inte riktigt. Inget brutet iaf men knät är ömt. Går inte att gå emot ngt med det. Sen spände jag mig väl så nacken och ner mot axeln va ju helt stelt och ömt men fick lite massage sen av jannike och även lite av daniel! Jag vet...hör och häpna..haha!
Resten av helgen va mys iaf. Spela spel, kolla film och bara umgicks! familjen Nässjö....haha..det är erat nya gemensamma namn. Iaf..familjen Nässjö tog en promenad med max i vagnen och sin hund så vi slitna föräldrar fick sova...2h! Det tackar vi för och det ska vi återgälda sen när ni blivit föräldrar och inte får sova längre =)
Synd att dagarna går fort och det snart är dags att åka hem igen. TACK familjen Nässjö!

Max hade feber idag med så ingen babysim imorrn heller =( jag måste hålla lite koll på tempen så det inte håller på för länge. Han har haft hosta ett tag oxå...men har hört att det gör man inget åt om inte barnet verkar ha ont av det och det har han inte. Allmäntillståndet är ju ganska bra..lite gnälligare än vanligt bara. I helgen hade han riktiga hostningar,...usch...kände hur han tog i och till slut spydde han upp dte han ätit. Stackars min bubbe! han är ju van att spy men jobbiga hostningar. Bättre med det idag iaf.
Nää...kvällsmat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0