Nu gör vi Borås osäkert...lr inte :P

Nä...det är lugnt här. Nu är man ju ansvarsfull mamma så inget festande här inte. Max sover i vagnen. Somnade så sött så efter lite mat. Jag är så himla glad att han somnar så duktigt på kvällen. Har vart noga med lite rutin från början och..kan ju inte säga att det är så...men tror ändå att det har hjälpt. Redan sen han va liten har bytt till pyjamas, matat, lagt honom och läst bok. Sen har ju inte det funkat så jätte bra när han va liten men nu har det gett resultat. Nu ser rutinen ut såhär.: Gröt vid halv sju, sen en timme senare har vi bytt till pyjamas, ny blöja och då lägger vi i sängen. Där ska han äta sin ersättning och då sjunger jag för honom. När han verkar klar läser jag en bok, säger god natt och ger honom en puss. Släcker ner och går ut och ja....oftast somnar han. Ibland får man gå in och ge nappen nån gång men somnar ändå efter en kvart kanske. HELT UNDERBART! Nu har ju vi kvällen för oss själva och kan umgås bara vi vuxna. Hoppas detta är ngt som håller i sig bara =)

Annars är Max nya grej att blåsa...har jag skrivit det? nu har han oxå börjat vrida på huvudet fram och tebax. Tycker det är kul antagligen. Inga tänder än och inte har han vänt sig heller. Magdalenas Lilly fick en tand igår..åh....va stora de känns då lr? Och till Maggan...du är en av mina superhjältekompisar =)

Idag är det en speciell dag för en av Max kompisar

GRATTIS RASMUS 1ÅR!!!


Kommentarer
Postat av: maggan

ja dom blir stora! ska bli kul att träffas imorgon!

mvh superhjälten ;)

2011-02-28 @ 07:39:25
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad fin du är:)

2011-02-28 @ 07:52:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0