Nypumpad

yes...då menar jag att jag precis vart och tränat Body Pump och inte ngt annat om det va ngn som lät fantasin skena iväg ;)
Fortfarande ingen tv...trodde ju att adaptern skulle komma idag men då antar vi att den kommer imorrn. Det gick riktigt bra att vara utan tv i helgen. Fredag blev det innebandy med Emelie och Anders, lördagen blev det ett besök hos Johanna och Matte, igår (söndag) hyrde vi film och idag har jag tränat och nu bloggar. har kollat lite tecknad film på dagarna så jag har överlevt :P Som Susanne skrev på facebook så är det verkligen ett i-landsproblem att va utan tv...men man är ju så van så dte blir konstigt. Kanske va bra att vara utan tv lite så man vet att det finns en värld utan tv oxå..hahaha!
Känner mig inte alls inspirerad att skriva nu så jag lägger in lite bilder istället. har vart duktig idag och fört över lite nya bilder till datorn.

Bilder från första gröten för Max
(nu äter han nästan en hel portion)








Som ni ser var han ganska skeptisk













herre gud va bilder det blev. han är ju så söt på alla bilder så kan inte välja. Nu har jag ändå sållat lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0