pissväder

Idag skulle vi ju på service med bilen men där tänkte vi om. Vaknade vi sju av en liten bubbe som hostade massor och man hörde att det va massa slem som störde. Tittade ut och vad ser man...jo SNÖ! Det hade kommit 5cm blötsnö under natten. Nu regnar det nog men kände bara att nä..vill inte åka iväg med bubben när han är krasslig och dessutom dåligt på vägarna. Det fick bli att omboka, så torsdag ska vi dit istället....hoppas vi =P
Just nu sover bubben och jag kollar på Sveriges värsta bilförare som jag spela in igår. Tycker faktiskt det är riktigt roligt program! Men måste ändå erkänna att vissa övningar är svåra även för oss som kan köra.
Nä...måste nog slänga in en tvätt nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vilket skitväder! Var uppe vid 3 och då hade det inte kommit en snöflinga men när klockan ringde var det ju helt vitt.. Tur att du valde att boka om, var tillräckligt långt att köra till jobbet.. Självklart innan plogen varit ute..

2011-02-04 @ 13:21:55
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej Cecilia,

Vad kul att du gillar bilderna. Jag har en liten studio i Bengtsfors där jag tar alla kort :)

Självklart vill jag jätte gärna ta kort på din son, jag har ganska fullt upp nu men från och med den 5:e Mars har jag ingen uppbokad, om det passar bra för er?

2011-02-04 @ 16:37:17
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0