1 vecka sen utgång...

och inte är man sig lik än. hehehe....jodå!
Förra onsdagen va det iaf dags för utgång och jag var riktigt taggad. Max blev lämnad hos mamma och sen satte vi igång förfesten. Vi hade förfest hemma hos oss och vi blev nog typ 14 pers. Nästan hela tjejligan, syrran, lite killar och sen Erika med kompis Jenny som plus i kanten =)
Jag bjöd på minttu och sen spela vi spel. Charader för fulla muggar och tror alla hade riktigt kul! Det hade iaf jag. Glömde allt va ansvarsfull betyder och bara släppte loss. Väl inne på dalia festades det vidare och förutom en liten paus ute i kylan va det super duper fun! Anledningen att vi fick stå ute i kylan va att nån idiot hade ringt och bombhotat stället =( Suck för såna människor säger jag bara...men vi höll verkligen modet uppe och hade kul även ute..hehe! Jag blev lite för full och kanske har sagt pinsamma saker..brukar ju prata innan jag tänker men men...det får folk ta! Mitt motto för kvällen va: Snyggaste MILF'en på stället! hahahahahahahahaha!
Det va lite segt dagen efter men så värt det. Kan inte säga att jag fått blodig tand utan det är roligare när det blir mer sällan. Fick jag med allt tro.....bilderna har jag ju inte hunnit lägga in på datorn än..men det kommer...LOVAR!

Idag har jag städdag. har grejat medans max suttit i babysittern och tittat på och pratat för fullt. Han har massa roliga ljud för sig alltså. Skriker som tusan ibland. Nu har jag paus och bloggar medans max får en stund som nakenfis i sitt babygym. Han har inte börjat rulla än men det kommer nog snart. Han vänder sig åt sidan som bare den. Förflyttar sig lite iaf...ligger helt plötsligt tvärs över gymet =)

Har testat en salva mot skorv, Borago, som Magdalena och Annika rekommenderade och tycker jag ser resultat redan efter 2 dagar...bra skit! ;)

Ja...nu ska jag fortsätta med allt. Bubben ska ta en eftermiddagslur snart..han blir så grinig annars. jag har ju tvätt att ta hand om och sen ska det dammas, dammsugas och skulle vilja skura oxå. Får fortsätta imorrn med det jag inte hinner. Måste ha lite mat i mig oxå.

kanske hörs senare...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tyckte faktiskt för ovanlighetens skull alla verkade vara lagomt fulla :) Ingen som blev jobbig eller så :) Och spela spel är ju himla roligt! Kommer bli kul nästa helg tror jag.

2011-01-12 @ 17:47:10
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: erika

Mycket trevlig förfest !!! skulle forts festa hos er hela kvällen istället tycker jag :) kram

2011-01-16 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0