2011

Då va det ett helt nytt år med helt nya möjligheter!
Jag vill börja detta år med att be om ursäkt för mitt förra inlägg...va tydligen en del som tog illa upp och vissa som nu inte har ngt sexliv då de tänker på mig och min amningsbehå...HAHAHAHAHA! Nä...mina vänner får tåla sånt och jag tror att de blivit lite härdade genom åren. Pryd finns inte i min ordlista! ;)

Nyår va lugnt. mat hos svärmor och sen hockey med vänner hemma hos oss. Saknade mina vänner som hade skit kul hos Frida och Stefan men kanske nästa år?! Lite masigt att dra med Max ut oxå. Nästa år kanske man vet hans sovrutiner bättre eller så får han va hos mormor eller farmor över natten. Vi hade köpt en låda med raketer och den va riktigt bra. Höll på en bra stund och va jätte fina raketer som sköts upp.

ja...annars tror vi att detta året kommer va ett riktigt roligt år. Max kommer växa för varje dag och det är ju denna tiden som det händer så mycket. I september har vi lixom 1-års kalas att se fram mot! Nu ska vi ta en dag i taget och njuta av denna tiden först...har gått fort sen han föddes. På lördag är han 4 månader redan!

På lördag är det även dop så nu imorrn är det jag och mamma som åker ut och shoppar! VAD SKA JAG HA PÅ MIG....är inte det den eviga frågan? Hoppas jag hittar ngt nice. har inte bestämt ens om det blir klänning, kjol, jeans.......
På tisdag eller onsdag kommer Isabell hem! Ska bli riktigt roligt att få umgås i flera dagar. Onsdag ska väl oxå Ann-Sofie komma med familj. För er som inte vet är Anso min kusin från Storstan,. Huvudstan faktiskt. Hon är gift med Stefan och de har två super gulliga barn Teodor (7år) och Emma (4år). Får bli riktiga mysdagar här nu. Sen fredag blir det dukning och förberedelser för dopet.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0