Bilddax!

yes..nu har jag vart duktig och fixat med bilder...ÄNTLIGEN!
Insåg att det va sjukt längesen jag förde över bilder. Hittade bilder från julavslutningen med spädbarnsrytmiken och den va 2 dec :P
Så detta blir ett inlägg med massa bilder. Får ju inte ta alla på en gång...ni får ju ha något att se fram emot. Här kommer lite blandat iaf.

JULAVSLUTNING


Synd på de röda ögonen bara :P

Snyggaste frisyren ;)





Han är riktigt bra på sin förvånade min..hehe!



Nä..detta är allt ni får för denna gången. Får ju ha lite bilder till kommande inlägg.Ni har massa kl att vänta...förfest, dop och bara gosiga bilder på Maximilian =)
Idag ska jag lägga mig när Max gör det så snart är det god natt.
Puss Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0