Förstoppning

Jag måste hålla med Maggan när hon skriver att man blir glad när ungarna skiter för så är det verkligen! Det är ju verkligen ett tecken på att allt är som det ska. Max har ite skitit på hela dan och han skiter varje dag annars...minst en gång. Det kan bli så när man börjar med ersättning och det är inte roligt! man ser verkligen hur han tar i och blir het röd i ansiktet men det kommer inte ut ngt =( Tycker så synd om min bubbe!
Jag hoppas att det går över fort...vill ju inte att det ska bli ngt värre av det.  Har läst en annan tjejs blogg och hon fick åka till läkaren med sin bebis. Klandrar mig själv lite för det kan va att man slarvat med pulvret och det har jag nog gjort...höftat lite sådär. Nu är det slut med det! Sen ska vi köpa messmör imorrn för det ska hjälpa. Man tar en tesked i ersättningen och så ska det hjälpa. Han sover iaf nu så jag hoppas på att det ska komma rejält med bajs inatt så han är go och glad till morgonen! Han har vart ganska bra idag ändå..min tappre lille kille.
Ja..detta va mitt bajsinlägg...hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: maggan

hahaha du e rolig du! lilly sket varje dag förut men nu kan det gå nästan 3 emellan...man blev lite worried där ett tag...men tror det var gröten vi började med.

hoppas de kom massa bajj

kram

2011-01-14 @ 11:35:35
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0