han bajsade =)

hahahaha! vilken rubrik. Jodå det kom allt bajs idag men efter en himla massa stånkande. Visst är det så att alla bebisar bajsar olika. Läser man på nätet så ska ersättningsbarn bajsa varje eller varannan dag så får ju inte gå för långt emellan. Ja..man blir orolig när det blir andra rutiner men är ju inte bara det att det inte kommer ngt. Det märks ju på honom att han försöker men det inte blir ngt. Det är ju det som är det jobbiga. Tur att han iaf är ganska glad inimellan stånkningarna ;P  Har iaf köpt messmör nu så jag ska ta i en tesked i varje måltid. Det ska hjälpa har jag hört från flera håll.

Nu sitter jag och väntar på pizza. Brukar ju vara pizzasöndagar men när Daniel jobbar natthelg så blir det ofta pizzafredag. Vi har iaf vart jätte duktiga och STORhandlat idag. Nu ska det bli ordning på den lagade maten igen. Vi laddade upp rejält vill jag lova. Mycket basvaror men pengarna sticker allt iväg.

Nä...nu kommer nog pizzan snart. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0