Har ingen bra rubrik...

Idag har vi vart på babysim igen. Det va inte alls lika roligt denna gången tyckte Max =( Vet inte riktigt va det var. Han hade inte sovit riktigt så länge som han hade behövt tror jag. Sen hörde Emma nån säga att det va kallare i bassängen idag. Det tänkte jag på när jag gick i men tänkte inte mer på det. Kanske påverkade Max ändå...vem vet.
Kommer inte på så mycket att skriva så lägger in lite bilder istället.

Förfest innan Dalia 5/1-2011
mina superroliga sugrör ;)




Syster yster eller Moster Isabell som vi säger nu =)


Ni ser ju här va uppskattade sugrören va!


Även killarna fick varsitt men inte riktigt lika uppskattat =P


Systrarna party!!!






Det spelades spel


Nu börjar Cizzi se lite full ut....och kanske andra oxå =P hehe!
men man spottar ju inte i glaset..lr vad säger du Annica?!


Det sägs ju att folk brukar hamna i köket...och ja..ni ser ju själva....


Och sist måste man ju ta Ego-bilder när man festar så här kommer en...med min klassiska pose ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är viktigt att ha barnasinnet kvar och det tycker jag du lyckats bra med cizzi =)

2011-01-26 @ 10:09:32
URL: http://www.annakruuse.blogspot.com
Postat av: Emma

hahah, vad kul. Märkte inte ens att du tog kort!

2011-01-26 @ 12:56:06
URL: http://arrrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0