Magsjuka?

Jo..det kan vara så att magsjukan har hittat hit. AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh! Vill inte ha magsjuka! det är daniel som blev väldigt illamående nu på kvällen men har inte spytt än. Han ligger och sover just nu så jag hoppas att det bara är nån kombo av för lite sömn...massa jobb...lång dag..m.m. 
Så nu sitter man själv i soffan och har tråkigt....hungrig är jag oxå...SUCK! Vi skulle äta tacos idag och ha lite mys men icke. Nu vet jag inte om jag orkar göra tacos till bara mig..hur kul e det lixom?! Nu kom jag på...toast får det bli! det är ju gottigt!

Idag va jag och Maximilian och hejade på faster Emelie när hon spela match. de vann med 4-0 och Emelie gjorde 2 mål!!! Duktig va hon!

Nä..jag känner mig helt tom i skallen nu och vet inte vad jag ska skriva. Tror jag får sluta för denna gången.
Puss puss






Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas för guds skull att ni slipper magsjuka.. Var förjävligt.

Kom på att dopbilder har du inte visat, det får du ta och lägga upp :)

2011-01-29 @ 20:26:44
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: Emma a

Å nej! Inte magsjuka! Hoppas verkligen att no inte får det...känns som vi ligger risigt till oxå då i så fall. Det är säkert bara nåt annat dumt och han mår som vanligt i morrn igen:)

2011-01-29 @ 23:11:31
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0