Mammaträff

Idag träffade vi mammorna och alla bebisar. Blev fem stycken som träffades på bibliotekets café. Det va Maggan och Lilly, Annika och Alva, Camilla och Emil och sen....aaaaa...jag har glömt bort vad hon heter! Inte bra...bebisen heter Jennifer...tror jag =O  Usch..jag ska återkomma med de namnen. magdalena du kan väl kommentera detta inlägg och skriva vad de heter ;)
Det blev lite fika iaf och en massa bebisprat...låter typ såhär:
Hur sover din bebis...sover han hela natten...åhh...gud va skönt! Vilken storlek har ni nu? Har ni fortfarande liggdelen på vagnen? ja...snart blir det nog att byta..nää, vill behålla den lilla så länge som möjligt...ska bli kul att byta!
hehehehehehe! Låter urtråkigt för de som inte har barn men vänta bara...ni kommer oxå va där. Ngt som är kul är att man faktiskt kan sitta och diskutera bebisens bajs...hahahahaha! Hur ofta bajsar din? vad är det för färg? konsistens? hahahahahaha...sjukt ja vet!

Ska lägga in bilder från dopet nån dag. Orkar inte idag. Blir nån bild på bubben istället....






Kommentarer
Postat av: Johanna

Linda kanske hon heter med Jennifer :) om hon har väldigt lockigt hår

2011-02-01 @ 11:44:01
URL: http://johannahannasvensson.blogg.se/
Postat av: Betty

Då vet jag vad som väntar... :) Får tacka för komplimangen på skötbordsmobilen!

2011-02-01 @ 13:18:26
URL: http://elisabethbetty.blogspot.com
Postat av: maggan

Linda ja! hahaha ja bajs prat är väl härligt! färg o form :) hehe

2011-02-02 @ 08:47:29
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0