Pigg som en mört!

jajemen...jag har ju glömt att berätta! Min lillpojk är som förbytt. Han sover hur bra som helst både på natten och på dan. Åh...nu ska ni få höra...inatt sov han från kvart i nio till halv sex i ett sträck!!! Ni som inte redan räknat ut det så är det nästan 9h i sträck! OH MY GOD! En annan är ju inte alls van att få sova. Innan har det vart max 3h i sträck ung. Nån gång fick jag 5h. Som tur va igår la jag mig tidigt så jag fick 8h. Inte nog med det....sen sov han från 6 till halv 9. Ja..jag va helt förundrad när jag vakna och kolla klockan.
Sen vi började med ersättning har han blivit bättre med sömnen fast sämre med bajset :P Men Max va ju sån innan att han bara sov om jag gick ut och med vagnen. Nu räcker det att dra vagnen lite så han somnar och sen kan han sova en timme. Försöker fortfarande gå ut en sväng mitt på dan för det är skönt med frisk luft men skönt att man inte måste. Så det är först nu som jag känner att man lärt känna honom. Jag har fått in lite rutiner, man ser när han är trött och han är super go och glad inimellan.

Igår va det babysim igen. Emma va på handboll så mamma fick följa med mig. Det va riktigt skönt att ha lite hjälp och tror mamma tyckte det va kul att se max i bassängen. Max gillar verkligen babysimmet. Han plaskade mer denna gången och det ser ut som han simmar när han rör med fötterna. Så söt! Mamma är värdelös på att ta kort..jag är inte elak, bara brutalt ärlig...så inga kort än.

Sen drog jag med mig kusin Evelina..som fyller 17 idag Grattis!!!...och tränade lite body pump. Skönt att va igång igen och japp...träningsvärk har jag. Det värsta är ju att man vet att imorrn kommer va ännu värre :P

Hmm...det va väl det jag hade att berätta en dag som denna.
Avslutar med lite bilder
Puss puss

Max med gammelmormor


Max är som mamma...han älskar att kolla tv ;) Här är han lite sjuk,syns att han är lite febrig (titta inte för mycket på mig som sitter bakom..inte min finaste stund :P)



Kommentarer
Postat av: Emma

Måste ha varit något himla bra program, han ser ju helt fascinerad ut :)

2011-01-20 @ 19:30:28
URL: http://emmizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0