Tiden sprang ifrån mig

Javisst. Idag skulle vi ju på massagen kl 11 men helt plötsligt va klockan tio i elva och vi var inte klara! Ibland blir det så...Max sov och sen skulle han ju ha mat och sen byta blöja och ja..sen va det för sent :P Man måste planera sjukt mycket mer nu när man har barn kan jag säga. Det är inte bara....

Idag har jag plockat bort julen. Granen åkte ut..men gud va fin den va fortfarande. Har haft den inne i 4 veckor men hade säkert stått nån vecka till. Vet inte vad det är men våra julgranar trivs verkligen för de 3 vi haft har alla stått sig och vart fina länge. Har inte plockat ner dte som hänger i fönstren för dte är ju så fint och mysigt. Sen har vi inget att hänga där istället så gud va tråkigt det skulle bli.

Sen skulle jag träna hade jag tänkt. Ganska motiverad åkte jag och kusin Evelina iväg och döma av vår förvåning fick vi vända och åka hem igen för ingen träning va det! Schemat började tydligen på allvar från nästa vecka. Suck!

Nä..det va nog allt för idag. Lite bilder får avsluta inlägget
Puss puss

Emma (K) och Frida, Max älskar sina julklappar


Isbjörnen (tror det är en isbjörn :P) tuggas och äts det på. Boken "läser" han väldigt ofta..haha! En riktig höjdarbok faktiskt!

Vår fina gran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0